אני כחמש שנים בטרום סוכרת וכמה חודשים עם סחרחורות כנראה עקב חוסר בברזל, אני לוקחת כדור ברזל ליום וב"ה ישנו שיפור קצת בסחרחורות. ברצוני לדעת, מכיוון שהצום דחוי אם אני חייבת לצום?
אני כחמש שנים בטרום סוכרת וכמה חודשים עם סחרחורות כנראה עקב חוסר בברזל, אני לוקחת כדור ברזל ליום וב"ה ישנו שיפור קצת בסחרחורות. ברצוני לדעת, מכיוון שהצום דחוי אם אני חייבת לצום?

רק חולים פטורים מהצום, בין אם חולים עוד קודם הצום בין אם חלו באמצע הצום. אינני יודע מה זה אומר 'טרום סוכרת', דבר כזה צריך לשאול רופא ירא שמים. לגבי הסחרחורות, מותר לקחת כדור בצום עם מעט מים שיש בהם מלח כדי שיהיו מרים.
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.