שלום,
לפני כמה חודשים, אני החלטתי שאני לא שותה יותר קולה בגלל שזה לא בריא,
האם אני יכול לשאול את ההורים שלי אם הם רוצים קולה ולמזוג להם?
או שההורים שלי מבקשים ממני להעביר/ למזוג להם קולה, האם מותר לי?
והאם אני חייב להגיד להם שזה לא בריא?
תודה רבה.