השאלה לכבוד הרב אליעזר מלמד שליט"א.
שלום,
מאחר ואנו מוגבלים במספר מתפללים בבית הכנסת, עד 19 לאור מגיפת הקורונה, האם יש לתת אפשרות רק לגברים להתפלל היות ולהם יש חיוב (גם בקדיש), או שיש להוסיף גם נשים ע"ח הגברים.
רוב תודות.
רב בית כנסת במרכז הארץ.
השאלה לכבוד הרב אליעזר מלמד שליט"א.
שלום,
מאחר ואנו מוגבלים במספר מתפללים בבית הכנסת, עד 19 לאור מגיפת הקורונה, האם יש לתת אפשרות רק לגברים להתפלל היות ולהם יש חיוב (גם בקדיש), או שיש להוסיף גם נשים ע"ח הגברים.
רוב תודות.
רב בית כנסת במרכז הארץ.

לדעת הרב מלמד יש לתת רק לגברים להתפלל כיון שלהם יש חיוב. כך נהגנו עד היום גם כאשר היה אפשר להכניס יותר מתפללים לפי הכללים – הושבנו גברים גם בעזרת הנשים וביקשנו סליחה מהנשים.
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.