שלום,
אני רוצה לקבוע תור לפדיקור לצורך ניקוי. אני יכולה להגיע רק בימי חמישי והתור שהציעו לי יוצא בי״ז בתמוז בערב לקראת צאת הצום.
האם יש בעיה הלכתית לקבוע תור כזה בזמן צום?
תודה רבה
רב משיב
אם זה לצורך ניקוי כפי שציינת ולא לתוספת יופי – מותר לכתחילה. אם לתוספת יופי – עדיף בזמן אחר.