האם חובה/ ראוי לבעל לעלות לתורה אחרי לידה ושהאישה תשמע ותענה אמן. לפני יום 40 לזכר. אחרי יום 40. תודה
האם חובה/ ראוי לבעל לעלות לתורה אחרי לידה ושהאישה תשמע ותענה אמן. לפני יום 40 לזכר. אחרי יום 40. תודה

לא חובה ולא ראוי, כך נוהגים בלידת בת שעולים לתורה וקוראים לה בשם. אין צורך שהאישה תהיה שם. כמו כן, נוהגים שהאישה מגיעה לבית הכנסת כדי לברך 'הגומל', אך אין לזה קשר לעלייה לתורה של הבעל. https://shop.yhb.org.il/product/kitzur/?srsltid=AfmBOorvXJh77tw_diIx7wSWAJ1-lc22zuFgNyIA2DcmvAK2JcLSZZP9
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.