בס"ד שלום הרב, בחור מק"ק תימן שרגיל להתפלל בנוסח ספרד ובמניין אשכנזי כיצד צריך לנהוג בהלכות תפילה (במקום שיש מחלוקת בין אשכנזים לתמנים)?
בס"ד שלום הרב, בחור מק"ק תימן שרגיל להתפלל בנוסח ספרד ובמניין אשכנזי כיצד צריך לנהוג בהלכות תפילה (במקום שיש מחלוקת בין אשכנזים לתמנים)?

קודם כל ראוי ונכון לתמני להתפלל מסידור תמני. בכל אופן כאשר אדם שמתפלל בנוסח מסויים נמצא במקום שמתפללים בנוסח אחר, הכלל הוא כזה: דברים שהשוני ניכר בהם, כגון עמידה-ישיבה, וכגון דברים שנאמרים בקול- יש לומר יחד עם כל הציבור. ואילו דברים שהשוני לא ניכר בהם- אומר בשקט לפי הנוסח שלו.
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.