היי כבוד הרב, אשמח שתענה לשאלתי התחלתי לקרוא את התורה ושמתי לב שיש חוקים וציוויים על הרג ממלכות ולקחת את נשותיהן הבתולות, אונס שבא במלחמות וכבישה, עבדות ונושאים כאלה שגרמו לי לשאול איך ה נותן לאונס להיות בסדר, איך הריגת ילדים ונשים ולקחת עבדים זה בסדר?. איך זה תלוי מקום ואנשים ולא תלוי מוסר?
