שלום לכבוד הרב.
הרב כתב בפנהל שעושים טחינה בשבת נכון לבחוש את העיסה בשינוי של שתי וערב. אומנם לפני כן בפיסקה כתב שתיי שינויים 1. שתי וערב 2. שינוי בסדר החומרים.
כלומר משמע שטוב גם שינוי בסדר החומרים וגם שתי וערב. מה נכון יותר לעשות בדין של טחינה תודה רבה!!!