שלום כבוד הרב. אני עם התקן הורמונלי (שאמור להפסיק את הווסת) כבר 10 חוד'. ועכשיו ראיתי כתם על לבנים צבעוניים בקוטר של 5 ש"ח ואני שבועים אחרי טבילה. האם אני טמאה??
שלום כבוד הרב. אני עם התקן הורמונלי (שאמור להפסיק את הווסת) כבר 10 חוד'. ועכשיו ראיתי כתם על לבנים צבעוניים בקוטר של 5 ש"ח ואני שבועים אחרי טבילה. האם אני טמאה??

את לא אסורה לבעלך. כתם בגודל כזה על תחתון שאינו לבן אינו אוסר את האישה. ויותר מכך – מכיוון שיש לך התקן, אז גם אם היית רואה את הכתם על תחתון לבן, לא היית אסורה לבעלך, כיוון שיתכן שכתם זה הוא מפציעה קלה של ההתקן את הרחם.
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.