התערבתי עם מישהו לפני שנה על אוכל. לא היה שום לחיצת יד או משהו כזה, רק אמירה במילים. אני מרגישה שאני צריכה להביא לו, אבל האם לפי ההלכה אני חייבת?
התערבתי עם מישהו לפני שנה על אוכל. לא היה שום לחיצת יד או משהו כזה, רק אמירה במילים. אני מרגישה שאני צריכה להביא לו, אבל האם לפי ההלכה אני חייבת?

לפי ההלכה אין בזה חיוב, כמבואר כאן https://www.yeshiva.org.il/ask/101881 וכאן https://mercazharav.org.il/2022/03/25/%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A7%D7%A3-%D7%94%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%AA-%D7%99%D7%93/ וכאן https://www.yeshiva.org.il/ask/10498
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.