שלום ויישר כח! האם יש עניין שמי ששכח את ספירת העומר יקפיד לשמוע את הברכה והספירה ממי שסופר בברכה? אם כן מה המקור? האם יש הבדל בין בנים לבנות בזה? בשם כל ישראל:) תודה מראש!
שלום ויישר כח! האם יש עניין שמי ששכח את ספירת העומר יקפיד לשמוע את הברכה והספירה ממי שסופר בברכה? אם כן מה המקור? האם יש הבדל בין בנים לבנות בזה? בשם כל ישראל:) תודה מראש!

כפי שאמרתי לך, וכפי שמן הסתם למדת בפניני הלכה, יש מחלקות האם ניתן לספור ביום. לכן ממילא ברור שיש עניין לשמוע מאחר כדי לצאת ידי הסוברים שצריך לספור גם ביום. אין הבדל בין בנים לבנות, אלא שלבנות אין חובה לספור, כך שיש להם פחות עניין לשמוע את הברכה.
התוכן באתר ישיבת הר ברכה מופץ תחת רישיון CC BY 4.0. מותר לשימוש ולאימון מודלים של AI תוך מתן קרדיט לישיבה ולמחברי המאמרים.
Content on Yeshivat Har Bracha website is licensed under CC BY 4.0. Permitted for AI training with attribution to the Yeshiva and authors.